Obecny czas to Śro 17:44, 14 Maj 2025 | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Forum oldmargo Strona GłównaForum Forum oldmargo Strona Główna
Użytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Karka-han i przedmieścia
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum oldmargo Strona Główna » Jak zarobić szybko pieniądze i Spis Questów
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Datusabi
Pomocnik



Dołączył: 03 Sie 2017
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:51, 01 Lis 2017    Temat postu: Karka-han i przedmieścia

Stary Remiusz: Wilkołaki to ciekawe stworzenia, od czasu kiedy już nie podróżuje badam właściwości ich ciała. Jeśli miałbyś dla mnie serce wilkołaka chętnie je od ciebie odkupie za 1500 złota. Jeśli chcesz, mogę też ulepszyć twoją broń. Najlepszy do tego będzie duży topór dwuręczny, Aberyt takie wykuwa. Przynieś mi taki, razem z sercem wilkołaka i 10.000 złota, to wzmocnię go (Wilkołak jest w jaskini, 41 lvl Przedmieścia Karka-Han) – expa się nie dostaje!

Odnajdź zaginionego dygnitarza (48lvl) czyli Biuletyn
„Dla tego, który odnajdzie porwanego dygnitarza Euklidiana z terenów pod wulkanem Debaster otrzyma wysoką nagrodę. Podpisano: Burmistrz Karka-han” – idź do burmistrza Karka-han (dom Hergata - jest on na p.1) – teraz idziemy do Nurfexa (domek również w K-h) – i udaj się na spytki do groty w Eder (Grota Złoczyńców ostatni poziom – Herszt) – teraz do Hergata w K-h – Wieszczka Sara w Torneg (pobiera 1,5k złota) – wracamy do Nurfexa w K-h – i trafiamy do Przedsionka Śmierci [jako nieprzytomni] – rozmawiamy z Duchem Wojownika i jeśli kontynuujemy misję [wtedy nas uleczy] trafiamy do piwnicy Nurfexa – po walce z pluskwiakami [47 lvl] i bandytami [może lecieć z nich złoto, nie zrespią się] uwalniamy dygnitarza [da 5k złota] – na polu 18,5 jest skrzynia, otwieramy ją do wyboru: kamień szlachetny (cytryn warty 675), złoto lub hełm – w skrzyni jest też wyjście do K-h – teraz do burmistrza – 26,8 k expa, 50 PH i kwit do Sir Lehima (ratusz K-h, parter) dostaniemy do wyboru 10k lub sztabkę złota

1. Aurelia organizuje ucztę dla burmistrza, pomóż jej (10 lvl) – „...Diantos z Uroczyska łowi ryby...” – przynieś rybę – ten chce haczyki od Unila w Ithan – zada zagadkę o kolor włosów Makatary – i da 4 haczyki – a Diantos da rybę – ale nie pstrąga! Tego ma mieć Galis z Torneg – ten z kolei chce muchy – są koło krowy Idali (też w Torneg) – i dostaniemy pstrąga – wracamy do Aureli – dostaniemy 1200 expa oraz 10 wędzonych ryb

2. Naucz rozumu ucznia kartografa Slina (15 lvl) – dostaniemy test do wręczenia uczniowi (pytania nie są trudne więc tu ich nie będzie) – 1500 złota i 5ooo expa oraz czapka kartografa na 15 lvl (dla wszystkich)

3. Zanieś eliksir od Alchemika Kaliposa do wiedźmy Amry (17 lvl) – jest ona koło w Werbin – ta potrzebuje jad skorpiona od Kaliposa – ten z koleji „Potrzebuję Kolec Jadowy i Żądło. Będziesz musiał znaleźć jakiegoś skorpiona i szerszenia i zabić je” – zrobi jad skorpiona za 50 złota i z żądła – wróć do Amry w Werbin – dostaniemy lusterko, płaszcz kapłana (dla maga na 8 lvl) i eliksir zdrowia oraz 2,3k expa (jeśli wybierzemy ostatnią propozycję)

4. Teleport (18 lvl) – koszt 17oo złota + dostaniemy 1,3k expa

5. Kleofas chce wydać za mąż swoją córkę (44 lvl) – początek w Kamienicy Kleofasa – potem do „Karczmy pod Złotą Wywerną” na pięterko (w Karka-han) i rozmawiamy z Ereniva’ą – ta nas wysyła do karczmy na Mokradłach – od Helgi (w piwnicy jest) dostaniemy przepis na rybę – teraz do Werbin do Jalena (jest w jednym z domków) – następnie rozmawiamy z Damerem (w Werbin także) – wracamy do Kleofasa – teraz do Eder na poszukiwania kandydata – rozmawiamy z Anaret'em i do Kleofasa (ciut czekamy) – 50 PH, 33 k expa i hełm Kleofasa na 44 lvl dla all profesji (Ac 51, acm 40, SA 30%)

6. Zbierz podatki dla burmistrza Hergata (52 lvl) – odbierz podatki [po każdym mieście wracamy do Hergata]: z Torneg – od Cedric'a , Werbin – od Enolian'a (jest w jednym z domków), Ithan – od Kapitana Straży grodu (jest w ratuszu), Eder – od Eraster'a (w domu burmistrza) – tu jednak nie dostaniemy, wracamy więc do Hergata – dostaniemy kwit i mamy zdobyć podpis [ściemniamy o wystawie w muzeum w Nithal] i idziemy na piętro do Barnaby – i wracamy po nagrodę: 48,2 k expa, 50 PH i sygnet poborcy podatków na 52 lvl dla all (cios krytyczny +6%, all cechy 34, SA 21%)

7. Zabij krasnoludzkich górników z kopalni Margorii na zlecenie Grafa Huberta (59 lvl) – jest w ratuszu w Karka-han (na parterze) – idź do kopalni Margorii i zabij: Krasnoludzki górnik (0/30), Krasnoludzki kowal (0/12) – 42,7 k expa i miecz dwuręczny na 59 lvl (tylko dla wojownika: atak 602-736, cios krytyczny +3%, atak+siła/2, siła +34)

8. Odzyskaj skradziony święty miecz zakonu pladynów (75 lvl) - zleca Darius z Ratusza Karka-han - Na początek udaj się do Eder w poszukiwaniu informacji o świętym mieczu paladynów – dostarczy je nam Mroczny Zgrzyt za 100k złota – teraz poszukać mamy osoby w Nithal, która wie coś o skradzionym mieczu – będzie to przemytnik Irwin [za marne 20k – na informacje czekamy około 60 minut] – następnie idziemy porozmawiać z hetmanem Renardem [również Nithal – okolice lewego górnego rogu miasta], nowym właścicielem miecza – poczekaj, aż hetman otrzyma odpowiedź z Karka-han – po wróceniu gołębia z Karka-han (ciut czekamy) zgodzi się oddać miecz ale w zamian za Uszkodzony topór Morthena [należy go zdobyć albo z Morthena albo od innych graczy] - z otrzymanym mieczykiem (jest to unikat) wracamy do Dariusa - zleci nam: zabij grupowo Opętany paladyn (0/1) [jest to heros jakby kto nie wiedział] - po zabiciu otrzymamy~180k expa, 100 PH oraz Talizman dzielnego podróżnika (unikat - 38% szans na wyleczenie 1444 obrażeń po walce i przyspiesza wracanie do siebie po walce o 53%)
uwaga mniejsza można też zrezygnować z zabijania herosa, otrzymamy wtedy 72,5k expa i 55 PH [naszyjnik przepadnie]
uwaga większa - heros ma 85 lvl, więc ostatni level na którym możemy wykonać tego questa [tak by otrzymać talizman] to 99 - potem quest ulega zakończeniu [oznacza to tym samym że osoby które mają wyższy level niż 99 nie dostaną tego zadania do wykonania wcale:)]

9. Pomóż Tyweltowi rozwiązać jego problem (76 lvl) – początek w Gildi kupców na p.1 – idź do gildii kupców w Nithal (część wschodnia, na p.1 – Naczelnik Selbian) po odpowiednie dokumenty – ale się okazuje, że musimy wrócić po upoważnienie do Tywelta – z papierkiem wracamy do Selbiana i czekamy na dokumenty (z 20 minut) – idziemy do Tywelta a ten wysyła nas z papierami do Newalda (w Karka-han) – ten się pospieszy jak zabijemy grupowo (lub samemu): Cwany bandyta (0/10), Sprytny bandzior (0/10), Łowca naiwniaków (0/10), Rudy twardziel (0/2), Celne oko (0/3) - po zabiciu Newald wysyła na do Tywelta - a ten posyła nas w celu rozmówienia się z Selbianem (kupcem z Nithal) - po czym wracamy po nagrodę: 186,5k expa i rękawice sekretarza (na 76 lvl dla all profesji – Ac 78, acm 63, SA 27%, przywracają 97 hp podczas walki), a jeśli oddamy 40k złota to w zamian dostaniemy 80 PH (i otrzymany worek zostanie u nas)

10. Rozwiąż problem trapiący stolarza Inetora (89 lvl) – jest on w domku w Karka-han (prawy górny róg miasta) – „Zdobądź siekierę nadającą się do cięcia drewna” – udajemy się do Podgrodzia Nithal do drwala Grotka i otrzymamy ją jeśli przyniesiemy drwalowi ciepłą strawę (pieczony udziec z dzika – karczma na Mokradłach, u Kirka) – następnie musimy znaleźć odpowiednie drzewo lipowe i odciąć z niego gałąź – drzewo rośnie na Liściastych Rozstajach (okolice prawego dolnego rogu mapki) – wracamy – Inetor prosi nas teraz o pozyskanie pomocy jakiegoś rzemieślnika – idziemy więc do Mythar do stolarza Lussa – jest on jednak zajęty (należy porozmawiać z nim po godzinie 17tej – inaczej nie będzie nam mógł powiedzieć, że.. jest zajęty) – wracamy do Inetora – kolejny rzemieślnik do odwiedzenia to Huslin w Ithan – ten pomoże nam o ile znajdziemy opiekunkę dla jego synka, zaleca też szukać w Torneg – w Torneg rozmawiamy z Surfinią (dom Moliwii) i zgadza się nam pomóc – podążamy do Huslina – „Zdobądź dla Huslina łuk strażnika ergassaj” no to mkniemy do Mythar – strażnik jest w prawym dolnym rogu mapki (nad nagrobkami), zgadza się wypożyczyć łuk na parę dni o ile porozmawiamy z jego szefem Hadlissem (stoi nad studnią w Mythar) – ten nas prosi o odebranie miecza od kowala Griszy (Podgrodzie Nithal) – kowal skończy go ostrzyć za pół godziny (i tyle czekamy) – z otrzymanym mieczem wracamy do Hadlissa – a od niego idziemy odebrać łuk od strażnika – i następnie do Ithan do Huslina, oddajemy łuk i wracamy do Inetora: 263,1k expa, 50k złota, 45 PH oraz na 89 lvl: Rękawice rzemieślnika (Ac 97, acm 78, blokuje 14 od trutki, SA 53%) i Hełm dobrego stolarza (Ac 129, acm 103, blokuje 24 od trutki, SA 30%, unik +9)




1. Zdobądź trofea zwierząt dla Torina, cz. I (10 lvl) – Zabij: Królika, Żabę, jakiegoś Pająka, Wiewiórkę, Zająca i jakiegoś Szczura, Gacka, Szarego i Białego Pełzacza, Dużego Pająka oraz Gaunta - może być młody, a także Nietoperza, choć tego w jaskini raczej nie znajdziesz – rękawice i buty tropiciela na 10 lvl (łowca, tropiciel, tancerz ostrzy) lub złoto i 1700 expa

2. Ulecz krówkę Maryśki z Karka-han (10 lvl) - Poproś Kowelina (w Uroczysku) o zrobienie leku na biegunkę – musisz mieć szałwię, potem rumianek – i dostaniemy lek – i u Maryśki 5oo expa oraz pierścień zdrowia (+34 życia na 5 lvl)

3. Pomóż zebrać Zielonki Obłąkańce niewolnikowi Gustafowi (5 lvl) – jest on w kopalni, szyb wschodni p.2 – 268 expa i 50 złota oraz 5 PH

4. Pomóż Igorowi zebrać grzyby (10 lvl) - grzyby o nazwach Kozak Rozbójniczek, Rozdymek Purpurowy i Kwaśniak Oleisty – 928 expa i naszyjnik na 15 lvl (Naszyjnik wielkiej wiary – intelekt 12, siła 19, dla All profesji)

5. Plaga wilków. Leśniczy z Karka-han płaci 70 sztuk złota od każdego zabitego (11 lvl) – zabić trza 50 sztuk – dostaniemy 25oo złota i 2k expa

6. Pomóż górnikowi z Przedmieść Karka-han z jego koniem (13 lvl) - Odwiedź Idropusa - hodowcę koni z Werbin, wypytaj go o konia górnika – teraz wróć do górnika – a potem do Idropusa – ten da umowę i pieniądze – wracamy do górnika ten zabiera 5k złota i podpisuje umowę – teraz do Werbin:) – da 3oo złota, 1200 expa oraz 80 PH

7. Zdobądź trofea zwierząt równinnych i leśnych dla Torina, cz. II (14 lvl) - zabij Dzikiego Psa, Szarego i Czarnego Wilka, Jelenia oraz dwóch Pancerników - Młodego i Rogatego – nie ma nagród jest za to druga część - zabij: Tygrysa, Wilczego Strażnika Wampira oraz 3 gatunki Niedźwiedzi: Zwykłego, Czarnego oraz Brunatnego, a także Ghula – proca (na 11 lvl dla łowcy i tropiciela), czapka (na 12 lvl – łowca, tropiciel i tancerz ostrzy) i 768 expa lub xk złota

8. Zdobądź trofea zwierząt dla Torina, cz. III – latające (18 lvl) – kruk, orzeł, pszczoła, szerszeń, zjawa, młoda wywerna – wracamy i druga część - zdobądź trofea: Żmii Zygzakowatej, Węża Wodnego, Czerwia oraz Czerwia Królewskiego, jakiegoś Bazyliszka, a także wrednego Mykonida – naszyjnik tropiciela + pierścień (oba dla: tancerza ostrzy, łowcy i tropiciela) lub 2,7 expa i 2,5k złota

9. Zbierz skorupy żółwi dla Aberyta (30 lvl) – zbierz: siedem skorup żółwi błotnych, sześć skorup żółwi norowych i pięć skorup żółwi ostrogrzbietych – 9,1k expa i żółwia tarcza (na 30 lvl – paladyn, wojownik – ac 86, acm 58, blokuje od trutki 22 i blok 30)

10. Zdobądź trofea zwierząt dla Torina, cz. IV (32 lvl) – Pomniejszy Demon – Bazyliszek Ziemny i Leśny oraz skorpiony: Hebanowego, Magmowego i Karminowego, a na koniec przerażającą Wywernę – do wyboru: kaftan tropiciela (tancerz ostrzy, łowca i tropiciel) lub 5k złota i 8k expa

12. Zabij pająki w kopalni, na zlecenie jednego z niewolników (40 lvl) – szyb zachodni – idziemy na poziom trzeci - zleca Niewolnik (ciemnoskóry) – Zabij: Nocny pająk (0/3), Pająk krzyżak (0/2), Zielony pająk (0/1) – 17,7k expa i sztabka żelaza

13. Oczyść czwarty poziom kopalni (szyb zachodni), na zlecenie górnika Josufa (40 lvl) – Zabij: Kornid (0/5), Kornid jadowity (0/5), Kornid jaskiniowy (0/3), Kornid szkarłatny (0/1) – 8,9k expa i bryłka srebra

14. Na zlecenie Arona zabij olbrzymie insekty, nękające górników w kopalni (40 lvl) – Aron jest na poziomie drugim – szyb zachodni: zabij: Kornid szkarłatny (0/3), Mortimer (0/1) – Aron da 8,9k expa i gwiezdny pył

15. Pomóż rozwiązać problem obłąkania górników w kopalni (60 lvl) – zleca Kurt w szybie wschodnim (p.4) – idziemy z jednym zielonkiem obłąkańcem do alchemika Kaliposa w Karka-han – teraz przynieś Kaliposowi Oczlicę Jarzębatą, Jad Wywerny (potrzebne żądło wywerny) i 500 sztuk złota – da antidotum – wracamy do Kurta – teraz na pierwszy poziom zabijamy: Kościany Sługa (0/3), Demilisz (0/2), Lisz (0/1) (wchodzi się z pola 33,20 w prawo) – do Kurta nazad – 44,3 k expa i księga (tylko dla maga, na 70 lvl – pomocnicza broń, atak 1-952 od błyskawic, ilość many +35)


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum oldmargo Strona Główna » Jak zarobić szybko pieniądze i Spis Questów
Wyświetl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.